Sidste sommer gæstede det tyske madmedie FOODBOOM Vestkysten og lavede her en række appetitvækkende videoer om Vestkystens lokale fødevarer og unikke madoplevelser.

Friskfangede rejer fra Hvide Sande, gylden whisky fra Stauning Whisky og hjemmebagt surdejsbrød står blandt andet på menuen i en række videoer produceret af det tyske madmedie FOODBOOM.

Det populære medie gæstede Vestkysten i sommeren 2018 og besøgte her blandt andet Restaurant Hr. Skov i Blåvand, Stauning Whisky og Hjorts Badehotel.

Videoerne bliver delt på madmediets sociale profiler herunder Instagram og Facebook i løbet af marts og april måned. FoodBoom har mere end én million følgere på deres sociale medier, og når ugentligt ud til flere end otte millioner modtagere.

Presseturene var arrangeret i et samarbejde mellem de lokale destinationer, Feriepartner Danmark, VisitDenmark og Dansk Kyst- og Naturturisme.

Se videoerne og læs mere på kampagnesiden