Nu har du mulighed for at deltage i den omfattende tilfredshedsanalyse og Mystery Shopping, der blev kørt første gang i 2013. Analyserne er strategiske værktøjer, der belyser, hvor feriestedet skal sætte ind for at give gæsterne en endnu bedre oplevelse.

Dansk Kyst- og Naturturisme tilbyder i år deltagelse i fjerde runde af tilfredshedsanalysen og Mystery Shopping. Målingerne bliver kørt efter samme grundskabelon og metode som tidligere år, og analysernes resultater vil derfor være sammenlignelige med de tre forgangne analyser fra 2013, 2014 og 2015. Feriesteder, der ikke har medvirket før, kan naturligvis også deltage.

Tilfredshedsundersøgelsen giver indblik i, hvordan det enkelte feriested performer på en række parametre, der har betydning for gæsternes oplevelse og i forlængelse heraf i hvilket omfang gæsterne anbefaler feriestedet til venner og bekendte. Mystery Shopping belyser gæsternes oplevelse af blandt andet service og imødekommenhed på spisesteder og i detailbutikker. Begge analyser giver et indblik i, hvor det enkelte feriested skal sætte ind for at give gæsterne en endnu bedre oplevelse. Derfor bliver analyserne ofte anvendt som strategiske og politiske værktøjer til, hvordan feriestedet kan og bør udvikle sig.

Praktisk information

  • Forventet pris pr. undersøgelse pr. feriested:
    Tilfredshedsmåling: 25.000 ekskl. moms
    Mystery Shopping: 23.000 ekskl. moms
  • Opgaven sendes i udbud ultimo april, og data indsamles i hele juli og august måned
  • Tilmelding skal ske hos:
    Henriette Mølgaard Hansen
    Tlf.: 28593937
    Mail: hmh@kystognaturturisme.dk
  • Frist for tilmelding er 22. maj 2017

Har du spørgsmål, kan du kontakte:

Henriette sort hvid.png (1)

Henriette Mølgaard Hansen

Senioranalytiker/Udviklingskonsulent

hmh@kystognaturturisme.dk

+45 2859 3937

Find Henriette på LinkedIn

jacob sort hvid.png (1)

Jacob R. Kirkegaard Larsen

Destinationsudviklingschef

jkl@kystognaturturisme.dk

+45 5168 5345

Find Jakob på LinkedIn