Gæsternes tilbagemeldinger udgør de absolut vigtigste pejlemærker for at udvikle og styrke et feriested. Hvis gæsterne er tilfredse, er de mere tilbøjelige til at komme tilbage og anbefale feriestedet til flere. Skal dit feriested deltage i tilfredshedsanalysen i 2019?

At gæsterne er tilfredse med alt fra de generelle forhold og service til overnatning og oplevelser har stor betydning for, om de besøger feriestedet igen – og ikke mindst om de anbefaler feriestedet til familie, venner og bekendte.

Derfor gennemfører Dansk Kyst- og Naturturisme i sommeren 2019 igen den omfattende analyse af gæsternes tilfredshed på feriesteder, der vælger at deltage. Analysen giver et dybdegående indblik i, hvilke parametre der skal sættes ind på, hvis feriestedet skal forbedre tilfredsheden hos gæsterne.

Analysen vil blive foretaget efter samme grundskabelon som tidligere år. Det vil derfor være muligt for feriesteder, der før har deltaget, at sammenligne resultater og undersøge, hvordan udviklingen har været.

Interviewene indsamles i hele juli og august med rapportering af analysens resultater i løbet af efteråret 2019. Den forventede pris pr. undersøgelse pr. feriested er 30.000 ekskl. moms, og der er tilmeldingsfrist den 22. maj 2019.

Vil du høre mere eller tilmelde dit feriested? Kontakt:

Henriette sort hvid.png (1)

Henriette Mølgaard Hansen

Udviklingskonsulent

hmh@kystognaturturisme.dk

+45 2859 3937

Find Henriette på LinkedIn