Tekst om forretningsudvikling kommer som intro her
Design og grafik er vigtig, da ting der ser godt ud er mere indbydende for gæsten.
Betaling er ikke bare en standard ting længere. For hvordan kan du gøre det nemmere og til en god oplevelse, for både dig og gæsten.
Lyt til gæsterne, og få unik viden, du kan bruge til at udvikle din forretning.
Hvad end dit arbejde består af, så er der med garanti nogle elementer, som du tænker, tager længere tid end det burde.
Meget af dit arbejde er med garanti fyldt med gentagelser, men sådan behøver det ikke være.
Oplevelsesplatforme er populære som aldrig før. Måske det kan give mening for dig at have dine produkter på de virtuelle hylder.
Dit personale er dit vigtigste redskab til at skabe de gode oplevelser for gæsten, men de skal oplæres og/eller trænes.
Gæsteservice har og vil altid være vigtigt. Her er nogle digitale værktøjer, der kan hjælpe dig til at optimere din indsats.