Timeluar

Timeluar - optimering af din tid

Foto: Timeluar

Tid er det mest værdifulde vi har, og den måske vigtigste ressource, hvis du skal udvikle eller vækste din forretning. Sørg for at din/jeres tid bliver brugt bedst muligt!

Når kaffen er drukket, lyset slukket og arbejdsdagen er gået, så er der nogle gange, man må spørge sig selv. Hvad gik tiden egentlig med i dag? Hvis du kan undgå gætværk og gisninger, og hvis du ved præcis, hvad du bruger din tid på, så kan du markant forbedre din produktivitet, øge indsigten i arbejdsopgaver og rutiner samtidigt med, at du kan undersøge, hvilken effekt uddelegering og samarbejde egentlig har.

Du kan selvfølgelig give et stopur til alle, og notere tidsforbrug løbende. Men nu vil vi jo gerne gøre tingene lidt nemmere, og gerne spare dig for tid og ressourcer. 
Så et bedre svar kunne være at benytte sig af løsningen Timeular. Med Timeular kan du nemt tracke din tid brugt på forskellige opgaver. Opsummering sker automatisk og du kan efterfølgende benytte indsigt i tidsforbrug, til at forbedre hvordan du benytter din kostbare tid. 

Timeluar

Foto:Timeluar

Det er gjort ret nemt. Du køber en stor digital terning med 8 sider. Du vælger 8 af dine hyppigste opgaver (mail, kundekontakt, kaffe, bogholderi etc.) og tildeler dem en side hver på terningen. Når en af siderne vender op, så begynder den automatisk at tælle timer for den pågældende opgave. Når du f.eks, går fra at skrive ”fakturaer”, fordi du skal til et møde med en kollega, så sætter du terningen på ”internt møde”, og når du kommer tilbage, sætter du den tilbage på ”faktura”. Alt tidsforbrug bliver lagret og du får indsigt i, hvad dagen går med. Om der egentlig er nok tid brugt med kunder eller tidligere samarbejdspartnere, om der er brugt for meget tid med interne møder osv. 

Timeluar terningen kan desuden integreres med din online kalender og andre digitale services, hvis du tegner et abonnement.

Pris: ca. 667 kr for terningen 
Find den på www.timeular.com/

Interesseret? Se mere i denne Timeluar video