CAMP NOW kombinerer en målrettet udviklingsindsats på produktsiden med en ny brandingindsats. Målet er at bidrage til en gennemgribende transformation, så camping i endnu højere grad bliver en attraktiv overnatningsform for gæster, der ønsker bæredygtig outdoor overnatning.
Parametre som bæredygtighed og outdoor-oplevelser fylder mere og mere i vores valg af ferie. CAMP NOW vil derfor med afsæt i netop den tendens arbejde med at styrke og udvikle både campingproduktet samt branding af camping som ferieform. Gennem en række virksomhedsnære udviklingsforløb samt en målrettet brandingindsats er målet at bidrage til flere overnatninger og øget omsætning i campingbranchen.
CAMP NOW består af 3 spor:
CAMP NOW vil arbejde tæt med 8-10 campingpladser fordelt over hele landet, og derudover vil der blive udarbejdet en ”STATE OF THE ART CAMP”, hvor udviklingsgreb, udvalgte koncepter samt anbefalinger vil blive samlet og offentliggjort.
Det producerede content vil være tilgængeligt via VisitDenmarks mediadatabase og vil kunne anvendes frit. CAMP NOW har en økonomisk ramme på 2,6 mio. kr. og gennemføres i perioden 1. august 2020 – 31. juli 2022.
Projektets partnere er:
Projektet er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse
Specialkonsulent
Mobil: | +45 30 49 33 49 |