Camping hitter

STATE-OF-THE-ART

Foto: Laban Stories

CAMP NOW projektets erfaringer er opsamlet i ”STATE-OF-THE-ART”, hvor centrale udviklingsgreb, udvalgte koncepter og anbefalinger er skildret og offentliggjort.

Bæredygtig udvikling og målrettet markedsføring er kernen i projektet CAMP NOW – BUILDING SUSTAINABLE OUTDOOR CAMPS AND BRANDS, der i en to-årig periode har arbejdet målrettet med at udvikle og markedsføre camping som den oplagte overnatningsform for gæster, der søger en bæredygtighed og outdoor.

Projektets erfaringer er nu opsamlet i en ”STATE OF THE ART”, hvor udviklingsgreb, udvalgte koncepter samt anbefalinger er skildret og offentliggjort i tre dele, som kan hentes her på siden. 

Med STATE-OF-THE-ART ønsker vi at dele erfaringerne fra projektet, således andre campingpladser kan blive inspireret til at arbejde med markedsrelevant og bæredygtig udvikling af campingproduktet. 

STATE-OF-THE-ART er visualiseret i denne video produceret af LABLAND: 

Her kan du hente leverancerne fra STATE-OF-THE-ART: 

 

Projektet er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse

Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse

Jacob Kirkegaard
Vil du vide mere?

Udviklingsdirektør

jkl@kystognaturturisme.dk