Branding og markedsføring

Potentialet for internationale møder uden for København
Potentialet for internationale møder uden for København

Hvilke muligheder har danske mødedestinationer uden for hovedstaden for at tiltrække internationale virksomhedsmøder? Og hvordan kan man opbygge indsatsen for at få del i det internationale mødemarked? Læs mere om muligheder og eksempler her.

Copenhagen Marriott Hotel
Virtuelle site-inspections

Så længe kunderne ikke kan komme til Danmark, må Danmark komme til kunderne! Og bæredygtighedsdagsordenen forventes at fastholde tendensen i tiden efter Covid-19. Læs her om hvordan København har gjort og tankerne bag.

Sikker og tryg møde- og kongresdestination
Markedsføring af Danmark som en sikker og tryg møde- og kongresdestination

At der er styr på sikkerhed og sundhed i landet, når der afholdes møder og kongresser er et vigtigt signal at sende, både overfor deltagende gæster, men også arrangører. Markedsføringsmaterialerne indgår både i indsatsen for at fastholde bekræftet forretning samt vinde ny forretning.

Drudenfuss i Aarhus
’Nearcation’ i dansk turisme 2020 - engangsforestilling eller vejen frem?

I kølvandet på corona-pandemien har destinationer og attraktioner ikke kun i Danmark, men overalt i Europa måtte rette deres markedsføring mod hjemlige markeder. Vi ser nærmere på innovative kampagner målrettet hjemme- og nærmarkeder og på 'nearcation'-tendensen.

Hjertecookies
Giv gæsterne en personlig oplevelse

Få gæsterne til at drømme om at pakke tasken og komme af sted, fx ved at sende dem et postkort eller en lille pose sand. Artiklen her bringer inspiration til oplevelser, som kan styrke relationen til gæsterne - også på afstand.