På Linkedin handler det om direkte kontakt til så mange som muligt i et professionelt regi. For at få mest muligt ud af LinkedIN som virksomhed, er det på virksomhedssiden, fokus skal være.
Opslag på virksomhedsprofilen
Indholdet på platformen handler om, at det er den professionelle side, der vises frem. Både på den personlige profil og hos virksomheden. Opslag, der lægges op kan til eksempel være:
- Vidensopslag om jeres branche
- Konkret indsigt i udfordringer for jeres kunder
- Deling af opslag og viden som giver mening for din virksomhed
I opslag, både de private og virksomhedens, er det væsentligt at tagge de personer, der nævnes. På samme måde kan du gøre brug af relevante hashtags, så dit indhold, der eksempelvis handler om “konferenceviden”, dukker op, når andre brugere søger på dette ord.
Frekvensen for opslag skal helst være en gang om ugen som minimum, for at sikre at din profil holdes relevant. Vi er her for at vise, at der er gang i virksomheden, og at den er opdateret og relevant.